Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Κ.Παπουτσάκη: Πόσο κράτησε η μεγαλύτερη σχέση της;


Η Κατερίνα Παπουτσάκη μίλησε στο περιοδικό "People" για τη σχέση της με τον Ορέστη Τζιόβα, απάντησε στο ερώτημα για το πόσο κράτησε η μεγαλύτερη σχέση της, ενώ δηλώνει πως δεν ονειρεύτηκε ποτέ το νυφικό της. «Εγώ δεν έχω εμπειρία σχέσεων που να κρατάνε περισσότερο από τρία χρόνια, σε μια περίοδο δηλαδή που οι σχέσεις δοκιμάζονται περισσότερο. Εξαρτάται πώς διαχειρίζεσαι, όμως, την καθημερινότητά σου και τους χρόνους σου», δηλώνει η ηθοποιός.
Η Κατερίνα Παπουτσάκη δεν είναι και... φανατική οπαδός του γάμου, καθώς απαντάει για το αν έχει ονειρευτεί το νυφικό της: «Όχι! Άλλωστε, έχω φορέσει τόσα πολλά νυφικά για ρόλους και φωτογραφήσεις. Ούτε, όμως, ως μικρό κοριτσάκι δεν είχα το όνειρο του να φορέσω το δικό μου νυφικό και να πάω στην εκκλησία για να παντρευτώ».
Τέλος αναφέρθηκε και στη σχέση της με τον Ορέστη Τζιόβα: «Δεν έχω να κρύψω κάτι, αλλά ούτε θέλω και να μιλάω δημόσια γιʼ αυτό που ζω. Τα θέματα της προσωπικής μου ζωής είχαν πάρει διαστάσεις στο παρελθόν, αυτό με ενοχλούσε και κάπως έπρεπε να σταματήσει. Και για να σταματήσει, έπρεπε να το κόψω μαχαίρι»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου