Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

Ελένη Μενεγάκη Οι βόλτες με τις κόρες της στη Νάξο

Συγκεκριμένα, ο συνεργάτης της Γρηγόρης Γκουντάρας της είπε πόσο όμορφες είναι, με την 41χρονη παρουσιάστρια να απαντάει: «Το πόσο κόσμο έχουν χαιρετίσει οι κόρες μου αυτές τις μέρες, δεν λέγεται. Συνέχεια με ρωτάνε “Πού μας ξέρουν μαμά;” κι εγώ τους λέω “Ξέρουν τη μαμά σας παιδιά, οπότε αφού ξέρουν εμένα ξέρουν κι εσάς». Τους έχει κάνει εντύπωση” είπε γελώντας και λίγα λεπτά μετά συμπλήρωσε: «Όποτε αυτές τις μέρες στηνόμασταν σε διάφορα σημεία με τα παιδιά για να βγάλουμε φωτογραφίες, πέρα από τον άνθρωπο που τον είχαμε βάλει να μας βγάλει, μας φωτογράφιζαν άλλοι δέκα από πίσω. Η δική μου μπορεί να έβγαινε κουνημένη και μου έλεγαν οι υπόλοιποι “Να σας βγάλω εγώ;”»
Κατά τη διάρκεια της εκπομπής της στη Νάξο το πρωί της Τρίτης, η Ελένη Μενεγάκη αποκάλυψε πως έχει πάρει μαζί της και τα παιδιά της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου