Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

Καλομοίρα: «Θα μου άρεσε πολύ να κάνω πρωινή εκπομπή!»


Για το μέλλον της στην ελληνική τηλεόραση μίλησε η Καλομοίρα Σαράντη στην Down Town. Μάλιστα απάντησε και για τις φήμες που θέλουν να παρουσιάζει το "X-Factor". «Δεν μου έχει γίνει επίσημη πρόταση, αλλά το άκουσα κι εγώ και μου άρεσε πολύ ως ιδέα. Θα μου άρεσε πολύ όμως να είμαι και σε ένα πρωινό πρόγραμμα, γιατί τώρα που είμαι 26 και παντρεύτηκα νιώθω ότι μπορώ να καταλάβω καλύτερα τη νοικοκυρά και να μοιραστώ τις εμπειρίες μου. Τώρα πια κατάλαβα αυτό που μου λέγανε ότι οι άντρες είναι σαν τα μωρά. Πρέπει να δεις πώς κάνει ο Γιώργος όταν αρρωσταίνει! Είναι χειρότερος κι από μωρό!».
Τέλος, για το ενδεχόμενο να γίνει μανούλα, η ίδια ανέφερε: «Το συζητάμε συνέχεια και πιστεύω ότι του χρόνου θα γίνω μανούλα. Βέβαια, ενώ το θέλω πάρα πολύ, αγχώνομαι ταυτόχρονα μη μου πνιγεί την ώρα που το ταΐζω, μη μου το κλέψει κανένας, μη μου πέσει κάτω όταν το κάνω μπάνιο, μην μπλέξει με κακές παρέες. Όλο το κακό βάζω με το νου μου, αλλά πιστεύω πως όταν θα γίνω μητέρα θα ηρεμήσω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου