Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Αντώνης Ρέμος «Όταν παντρευτώ θα το μάθετε απευθείας από μένα»


Για τη συμμετοχή του στον τελικό του «Greek Idol», τη φιλία του με τη Ρούλα Κορομηλά, αλλά και τη κουμπαριά με τον Ηλία Ψινάκη, μίλησε στην κάμερα του Alpha ο Αντώνης Ρέμος.

Ο 41χρονος τραγουδιστής δήλωσε για την εμφάνισή του στον τελικό του show τραγουδιού: «Θα συμμετέχω γιατί είναι ένα μουσικό τηλεοπτικό προϊόν και χαίρομαι καταρχήν γιατί θα πάω να συναντήσω αγαπημένους φίλους».

Όσο για τη σχέση του με τη Ρούλα Κορομηλά ανέφερε: «Η πρώτη – πρώτη μου εμφάνιση (στην τηλεόραση) ήταν στον Γιώργο Μαρίνο στο Ciao, όταν το 1995 ήμουν καλεσμένος μαζί με την Ελένη Πέτα. Η δεύτερή μου, όμως, και πιο σημαντική ήταν πριν κάνω ακόμα δίσκο στην Ρούλα Κορομηλά στο Μπράβο. Ήταν όταν είχε καλεσμένο τον Θέμο Αναστασιάδη και μπήκα εγώ ως φωτογράφος και τραγούδησα το «Βρέχει φωτιά στην  στράτα μου» του Στράτου Διονυσίου, ένα τραγούδι που με έχει σημαδέψει σε πολλές στιγμές της ζωής μου. […] Την αγαπώ πάρα πολύ (την Ρούλα) πραγματικά και χαίρομαι που ξαναείδε ότι η ζωή συνεχίζεται».

Τέλος, στην ερώτηση: «Θα κουμπαρέψετε με τον Ηλία Ψινάκη;», ο Αντώνης Ρέμος δεν θέλησε να δώσει σαφή απάντηση κι αρκέστηκε μόνο στη φράση: «Θα δούμε, θα δούμε. Δεν έχω να πω τίποτα […] Όταν θα έρθει αυτή ώρα θα το μάθετε απευθείας από εμένα, δεν χρειάζεται να σας το πει κανένας άλλος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου